Rendelések leadása:
A kiválasztott terméket a KOSÁR gombra kattintva helyezze a kosárba, majd azt a MEGRENDELÉS gombra kattintva egy rövid regisztrációt (adatok egyeztetése) követően tudja megrendelni.
A RENDELÉSHEZ SZÜKSÉGES ADATOK:
-
a megrendelő (kapcsolattartó) neve
- címe
- telefonszáma
- a szállítás/számlázás címe, (amennyiben azok eltérnek a megrendelő adataitól)
- a megrendelni kívánt készülék pontos típusa
- a szállítás vagy átvétel módja
- a fizetés módja
A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA:
A megrendelésről minden esetben visszaigazolást küldünk.
Raktáron lévő termékeket 4-5 munkanapon belül kiszállítjuk, amiről a futárcég értesítést küld.
Egyéb esetekben (készlethiány esetén) - tájékoztatjuk a termék várható beérkezésének időpontjáról.
Rendelés leadására az alábbiak szerint is van lehetősége:
Ön megteheti, hogy, a kiválasztott terméket telefonon is megrendeli: a termék kiválasztása után felírja annak adatait, típusszámát és felhívja vevőszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken, ahol kollégáink további felvilágosítást adnak a termékről és rögzítik megrendelését, majd tájékoztatják az áruátvétel lehetőségéről esetlegesen a szállításról.
VEVŐSZOLGÁLAT: +36 1 427 03 25 / 106 mellék
a fenti elérhetőségeken hívását üzletünk nyitva tartási ideje alatt tudjuk fogadni.
Nyitva tartás: Hétfőtől - Péntekig: 8-16 Szombat és Vasárnap: ZÁRVA
Egyéb esetben küldjön e-mailt, melyben feltett kérdéseire rövidesen válaszolunk.
E-mail: info@ardesshop.hu
Fax: +361 420 73 83
Fizetési lehetőségek:
- készpénzben vagy bankkártyával (kivéve hitelkártyák pl.: AMERICAN EXPRESSZ) az áru átvételekor a megadott kapcsolati címen
- a futárnál készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételekor
- átutalás (előre utalás cégünk bankszámlájára proforma számla alapján, amit a megrendelést követően elküldünk Önnek a megadott e-mail címre)
- bankkártyával weboldalunkon
A termék beérkezését követően illetve amint az átutalás összege bankszámlánkra megérkezett felvesszük Önnel a kapcsolatot az áru átvételének lehetőségével kapcsolatban.
A FELTÜNTETETT ÁRAK:
A webáruházban feltüntetett árak bruttó javasolt fogyasztói árak, melyek a 27%-os áfa-t tartalmazzák!
Szállítás
Webáruházunkban vásárolt termékeket a FÁMA vagy az MPL futárszolgálattal szállítjuk házhoz az ország egész területén (40 kg és 2 méteres termékméret alatt). A megrendelt árut a FÁMA futárszolgálat választása esetén 3-4 munkanapon belül is kézhez veheti otthonában. Az MPL futárszolgálat esetében az átfutási idő jellemzően 4-5 munkanap. Fizethet akár házhozszállíást követően utánvéttel, így a vásárlás gyors és egyszerű.
Minden esetben ellenőrizze a szállítótól átvett csomagot! Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan a legapróbb rendellenességet (pl. sérült csomagolás, hiány) tapasztalja, kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet az észrevételének írásos rögzítésére. Az átvételt követően csak ebben az esetben tudunk hatékony segítséget nyújtani egy esetleges hibás kiszállítás esetén.
A termékeink nagyobb részét általában budapesti rakárkészletről tudjuk biztosítani, de még a raktárkészletünk gondos tervezése mellett is előfordulhat ideiglenes készlethiány. Ilyen esetben a rendelés visszaigazolása során megadott szállítási határidő nyújt tájékoztatást a termék várható megérkezéséről.
Szállítási díjak FÁMA futárszolgálat választása esetén:
- 15 000 Ft alatti vásárlás esetén 1 500 Ft, egyébként 0 Ft
a díj a törékeny termékként való termékfeladás díját is tartalmazza
- Utánvét díja: 0 Ft
Szállítási díjak MPL futárszolgálat választása esetén:
- Alapdíj: 15 000 Ft alatti vásárlás esetén 1 990 Ft, egyébként: 0 Ft
- Törékeny csomagkezelés díja: 2 990 Ft
- Utánvét díja: 490 Ft
Jótállási idő - Garancia
Milyen időtartamú jótállás vonatkozik a készülékekre? Hogyan intézheti garanciális problémáit?
A készülékek jótállási ideje gyártónként eltérő lehet. A webáruházunkban megvásárolható termékekre minden esetben, a Magyarországon érvényes jogszabályok által előírt szavatosság vonatkozik (a termékekre általánosan 12 vagy 24 hónap garancia érvényes) kivéve a hősugárzóban elhelyezett fűtőszálak, halogén, carbon, infra, quartz (3 hónap garancia), illetve ha egyes termékeknél a gyártó rövidebb vagy hosszabb garanciális időt vállal.
Az áru átvételtől számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól, melyet szintén az érvényben lévő, ide vonatkozó törvény és a hatályos fogyasztóvédelmi rendelkezések szabályoznak. A meggondolt vásárlást annak visszaélésszerű (azaz jelentősebb tételekre, nagyobb mennyiségben vagy értékben, ismétlődő vagy egyéb üzleti érdekből történő) gyakorlása esetén az ARDESSHOP a termék vagy termékek visszavásárlását elutasíthatja.
A vásárlástól való elállásra az alábbi feltételek esetén van lehetősége:
• a készülék sértetlen és rendelkezik minden gyári tartozékával
• a készülékek vásárlásának dátuma a garancialevélen pontosan fel van tüntetve.
• vásárlását számlával tudja igazolni
Egyéb esetekben, bármilyen garanciális problémával (meghibásodás, nem megfelelő működés) a jótállási időn belül a garanciajegyen feltüntetett szervizhez kell fordulni.
A vásárlástól való elállás joga:
A vevő (fogyasztó) az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 45/2014. Kormány rendelet (az egymástól távollevők között kötött szerződésekről) szerint. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni, amennyiben a vásárolt készülék, csomagolása, tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek a vevőszolgálatra. A meggondolt vásárlást annak visszaélésszerű (azaz jelentősebb tételekre, nagyobb mennyiségben vagy értékben, ismétlődő vagy egyéb üzleti érdekből történő) gyakorlása esetén az ARDESSHOP a termék vagy termékek visszavásárlását elutasíthatja! További hasznos információk a jogszabályokra vonatkozóan itt találhat: http://www.nfh.hu/node/2709
2013. január 1.-től Kft. Bt. egyéni vállalkozó illetve egyéb szervezet vagy gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló részéről nem vehető igénybe elállási jog. Az egymástól távollévők között létrejött szerződés értelmezésében elállási jog a FOGYASZTÓT illeti meg, ilyen esetben a vásárló pedig nem fogyasztó.
Az alábbi linken elérhető a joganyag, a 2. § „a.” bekezdésében, mely szerint: „fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy”
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV
Fontos!
Egészségügyi és higiéniai okokból bizonyos termékeket nem áll módunkban visszavásárolni, csak abban az esetben, ha csomagolásuk sértetlen, minden tartozékuk megvan, sérülés mentesek és nem voltak használatba véve.
ARDES termékeknél pl.:keverőtálak,kukoricapattogtató,pizzasütő,sajtreszelő,kontaktgrill,turmixgépek,mini sütők,légsütők, paradicsompasszírozó,szeletelők,masszírozók,inhalátorok,lábfürdők,körömápolók (manikűr-pedikűr szett) ,férfi borotvák,orrszőrzet nyírók,szépség szettek, stb./Bővebben itt olvashat a témáról: http://www.nfh.hu/node/2710
Figyelem!
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, vagy ilyen esetekben megtagadhatja annak cseréjét illetve a vételár visszatérítését. Sérült terméket nem áll módunkban visszavenni!
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az ARDESSHOP nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
A készülékekhez tartozó képek és műszaki leírások többségében megfelelnek a valóságnak, igyekeztünk minden terméket a legmegfelelőbb fényképes megjelenéssel ábrázolni.
Ettől függetlenül a képek illusztrációknak tekintendők, mivel a gyártók fenntartják a jogot a termékek műszaki adatainak minden előzetes bejelentés nélküli megváltoztatására, melyről előzetesen mi sem minden esetben értesülhetünk, természetesen ez nem gyakori, ennek előfordulása esetén amennyiben a készülék külső megjelenése és műszaki jellemzői jelentősen eltérnek, természetesen lehetőség van annak cseréjére:
- a vásárlástól való elállás feltételeinek teljesülése mellett. (lásd. jótállási idő - garancia)
Az esetlegesen előforduló elírásokért és megjelenítési hibákért nem tudunk felelősséget vállalni, a tévedés jogát fenntartjuk, az ezekből eredő károkért felelősséget nem vállalunk, de fenntartjuk a jogot azok korrigálására. Amennyiben bármilyen tekintetben bizonytalan a készülék tulajdonságaival kapcsolatban, úgy mindenképp érdemes felkeresni a gyártó weboldalát vagy központi ügyfélszolgálatunkat.
06 30 160 9577 vagy 06 1 427 03 25 /106 mellék